15. nov. 2011

GIVE AWAY! Vinn gavekort på 1500 kr fra Skedsmo Kunstforening

Du kan være med i trekningen av et gavekort på 1500 kr fra Skedsmo Kunstforening som kan brukes på kjøp av kunst på våre utstillinger. I tillegg har vi et eksemplar av boken Eplas Jul. Oppdatering:
Me & my colors i Lillestrøm (Voldgate 1) ønsker å bidra med et gavekort på 300 kr til vår GIVE AWAY! I tillegg får Skedsmo Kunstforenings medlemmer et ekstra tilbud:
20% avslag på Talens Amsterdam Standard akryl 120 ml tube og Talens Amsterdam Expert akryl 75 ml tube. Tilbudet gjelder fra og med 1.desember til og med 22.desember 2011.

Oppdatering: Gavekort på 500 kr hos Evas Ramme og Tegnesenter (Storgata 16, Lillestrøm)


Premiene er nå som følger:
Gavekort 1500 kr fra Skedsmo Kunstforening
Gavekort 500 kr Evas Ramme og Tegnesenter 
Gavekort 300 kr Me & my colors 
Bok: Eplas Jul!

Alle kan delta og reglene er enkle:
“Like” Skedsmo Kunstforening på Facebook og/eller fortell en venn om separatutstillingen til Camilla Grythe 26.november og du får 1 stk lodd. Trekning 2. januar 2012.

Du kan få ekstralodd ved å dele på Facebook om utstillingen til Camilla Grythe (trykk her), dele denne Give Away på din egen blogg/nettside og/eller bli følger på bloggen vår (i menyen til høyre nest nederst).

Tilsammen kan du da få 5 stk lodd – legg igjen en kommentar her eller på Facebook om hvor mange lodd du skal ha. (OBS! Du behøver ikke å være logget inn her på bloggen for å legge igjen kommentar, velg profil “Anonym”, men husk å skrive navnet ditt slik at du er med i trekningen ; ) )

Spre det glade budskap folkens!

IMG_3042
Noen som klarer å gjette hvor dette detaljbildet kommer fra?


eplas jul give away skedsmo kunstforening
2.premie: Eplas jul

6 kommentarer:

  1. Jeg vil være med på lotteri! 5 stk lodd på meg ; )

    SvarSlett
  2. Fem på meg også!! :)
    Anna

    SvarSlett
  3. Anne Grete Flønes16. november 2011 kl. 20:27

    Jeg vil også være med. Tar gjerne 5 lodd.

    SvarSlett
  4. Jeg vil ha 5 lodd!! :-)))

    Ingebjørg T. Mørch

    SvarSlett
  5. Jeg er gjerne med!
    3 lodd til meg!
    Jeg gleder meg til å se Camillas verk i morgen!

    SvarSlett
  6. 5 lodd til meg også:-)
    Kjersti Iversen

    SvarSlett