8. juni 2014

Rino Larsen - en av kunstnerne på Byfestutstillingen 2014


Rino Larsen er en av byfestutstillerene i år og er medlem av Skedsmo Kunstforening. Han er en populær kunstner med mange utstillinger bak seg. Han jobber innenfor maleri, trykk og mixed media. Motivene er preget av sterke kontraster og er en blanding av urbanitet, natur og mennesker. Noen ganger nesten naturalistisk og fremtredende -  andre ganger tegnet som tynne linjer eller tildekket og skjult.
Rino Larsen sier dette om egne bilder: jeg forsøker å formulere en naivistisk forestilling om en perfekt verden, en slags surrealistisk fabel med litt glimt i øyet.  Av og til henter jeg inspirasjon fra hippienes idealer, av og til fra moderne urbanitet og popkultur. Jeg følger ingen skjema eller regler, men eksperimenterer meg frem fra bilde til bilde. Jeg er opptatt av farger og hvordan de virker i samklang - og ikke minst hvordan de bringer frem forskjellige følelser. Jeg har fått med meg at mange forbinder bildene mine med glede – og det kan jeg leve med, avslutter Larsen.

Du kan vinne dette bildet! Bli med på GIVE AWAY!


Dere kan lese mer om Rino på her:
Instagram: @rinolarsen 

Husk å bli med på GIVE AWAYen vår! Du kan vinne bildet over, les mer hvordan du deltar på GIVE AWAY her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar